Nationaldagen 6:e juni ...

Helgen har varit blåsig men i dag har det varit vindstilla
och soligt hela dagen, Nationaldagen till ära !!
Mannen har snickrat och jag har fixat och donat med blommor
och buskar mm, fikafrämmande mitt på dan ,hade bakat en tårta
dagen till ära.










Har fått tag på ett symaskinsbord  till soffan på bryggan ,det borde
stå pall för busväder .Soffan skall målas vit .



Här har jag suttit och njutit  mellan varven....


På kvällskvisten tog vi en liten tur med båten,har köpt en elmotor
den är helt tyst man bara glider fram ...

Om någon vill ha recept på tårtan så lägger jag in det någon dag i veckan,
den va jätte god med smak av citron och hallon...

Vad har ni gjort en dag som denna ??

Ha det bäst /Kram


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Härlig dag att fira på! Vädret kanon och tilltugget med kan jag se...

Så snyggt på bryggan du fått!

Måste vara härligt med elmotor för känslans skull, lyxigt att bara kunna ta en sväng med båten =)

Kram Sussi

2011-06-07 @ 21:19:57
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0