Bullbak....

Har bakat bullar på morgonen ,han renbädda medan degen
stog på jäsning,dammsuga och köra några tvättmaskiner.
Ja det känns så bra att ha hunnit detta innan jobbet som börjar
kl 16,30-21,15.Nu ska jag äta lunch sen ska jag plocka lite ris
och sätta på bron ....måste ju göra det lite vårigt.



Och så hann jag ju fotografera förståss *ler*



Har lite problem med programmet där jag kan märka mina bilder ....



Linn och Melvin kommer förbi på en kopp kaffe och nybakade bullan ...







Och som vanligt tittade dom små vännerna förbi det är så mysigt...
tänker att stå och baka och så ser man rådjuren utanför ....


Ja nu vet ni att det finns bullar i frysen så det är bara att titta in på en
kopp och en bulle *ler*

Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Nina Oskarsson

Herrejessus sån energi du verkar ha. Käka inte för många bullar bara. Hm Hm! Kram

2011-03-23 @ 12:37:19
Postat av: Gardenhouse

Men du han en hel massa innan jobbet du =)

Själv hinner jag ingenting på kvällarna... Kan det bero på att jag inte är hemma?!

Vad mysigt med nybakade bullar till fina besöket.

Ha det gott!

2011-03-23 @ 22:24:14
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Anette

oj jag har inte tänkt på att rubrikerna var likadana ;)

Prova krämbullarna, dom blir super!

kram

2011-03-24 @ 20:58:40
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0