Vart tog jag vägen.....

Ja nu var det ett tag sedan.....har varken haft tid eller lust att blogga
= fotografera. Men när både mannen och sonen undrade (var för sig)
om det inte var dags för ett blogg inlägg så är det kanske dax .



Byggnationerna har väl tagit en del av min tid ,ja inte för att jag har
byggt ....men tapetserat och målat har jag gjort alldeles själv.
Taket ska målas vitt men vi vill att det ska torka ordentligt först och
lampan i taket ska bort den har varit "jobb belysning" jag letar efter en
taklampa med prismor  har några jag funderar på.


Har lämnat in soffan för lackering..... vit förståss ,fick tag på en fårpäls
som jag sprättat isär och sytt om på en dyna ,sidokuddarna är av armarna.




Ja än är det inte klart skjutgarderoberna som skall vara bakom kameran
om ni förstår alltså rakt fram från ytterdörren skall  på plats .
Sen håller vi på att montera in badrumsinredningen  ni kanske får en
smygtitt om några dagar eller om någon vecka *ler*



Förresten jag plockade in  blommor i dag 2011-11-12 gammeldags
blåklint ganska otroligt i mitten av november om man som jag bor i
Umeå området .Normalt så brukar vi ha fått snö så här års och is på
sjön men inte i år , hoppas vi får lite vitt till advent.

Ha det bäst /Kram Susanne !







Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Kul att du är tillbaka!

Vad snyggt ni gjort i hallen, eller är den helt nybyggd/utbyggd? Hur som haver jätte snyggt blev det, tapeten var ju jätte läcker och hur snygg blev inte soffan med din smartiga renovering!

Lycka till med resten av renoveringen,

Kram Sussi

2011-11-13 @ 17:32:00
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Ulla

Snyggt,som vanligt!

2011-11-14 @ 10:39:42
URL: http://smillis.bloggain.se
Postat av: Anonym

Det blev jättebra. Ni är duktiga ni !

2011-11-14 @ 11:48:03
Postat av: Hanna

Mycket fint!

2011-11-14 @ 20:49:30
Postat av: Cathrin

Blev jättefint!

Snyggt med fårskinnspälsen på vitmålade soffan och tapeten passar jättebra.

Kram

2011-11-15 @ 20:00:58
Postat av: MariaW

Vad fint och vilka läckra tapeter! Var har du fått tag på dem? Har lite planer på att exportera lite svenska snygga hit till landet där allt är too much!

Ha en mysig förata advent!

2011-11-23 @ 02:20:40
URL: http://mrswiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0