Härliga morgon.....

Börjar med att GRATTA lille bror som fyller år i dag
Hipp Hipp Hurra  Mats !!

När vi var små så var det nästan alltid snö på hans födelsedag
men inte i år ,det är fortfarande ganska varmt och soligt.
Har faktiskt bara skrapat bilrutorna en gång och det var i går, men
inte i dag ....



Bilden tagen kl:7,30 den 24 oktober  ut över Röbäckshamn....

började min lediga måndag med att gå ut med Tias för att sen
åkte jag till gymmet, kl:8 en måndagmorgon är det lungt vill jag lova.
Härligt sätt att börja dagen på...





om ni undrar hur det går med hallen och toan så kan jag säga att
det sakta men säkert går framåt , i hallen väntar jag bara på att
mannen ska ha spacklat klart så jag får börja tapetsera. Och toan
är kaklad till hälften ....bilder kommer när det är klart.


Ha en skön vecka /Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Siri

Oj, glömde att gratta han!

Härliga bilder :)

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kramen!

2011-10-27 @ 15:05:08
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Ninja

Härligt rofyllda bilder...

2011-11-05 @ 22:50:15
URL: http://nordtellus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0