Har fått en Award...




Fick en award av Anette med bloggen Familjevillan

Så här skriver Anette familjevillan i sin motivering :

Susanne bloggar om blommor, natur, inredning och delar
även med sig av en del recept. Kika in och låt er inspireras
av hennes fina foton!

Tack Anette !

"Berätta 8 slumpmässiga saker om dig själv!"

* Är mormor till värdens gulligaste 1 åring
* Min man och jag har varit tillsammans sedan vi va 16 år
* Tänker börja träna på gymmet
* Gillar när det går undan
* Är alltid ute i god tid
* Har köpt mina första läsglasögon
* Gillar vitt som grund
* Har en vit hund

Awarden ska skickas vidare men jag väljer att
ge den till alla som läser min blogg ,vare sig ni har
blogg eller inte .....Fast ni är så snåla med kommentarer
*ler*

ps
Glöm inte att berätta 8 slumpmässiga saker om dig själv !!!

Kram på er !!/ Susanne





Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Kul att läsa "lite mer om dig" ;)

Och grattis till awarden den är du såå värd!

Kram, Sussi

2011-09-25 @ 22:29:55
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0