Tårta och blommor.....

Ett år äldre .....ålder är ju bara en siffra det är väll hur man känner
sig som spelar roll .Vissa dagar känner man sig som 25 (kanske inte
så ofta ;)andra dagar som 65 när kroppen värker och man knappt
orkar röra sig......men som oftas tänker jag inte på åldern jag bara ÄR!!







Tårtorna blev inte bra saknade inspiration den rosa marsipanen var mer
röd än rosa....



Fick massor av fina presenter.....


Rosor....







Ha det bäst i regn å rusk /Kram Susanne

Ps  Nästa inlägg ska jag visa vilket fint scrapbook kort jag fick missa inte det !!

Kommentarer
Postat av: Annette

Grattis!!!!!



Annette

2011-09-13 @ 22:19:17
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Annica

Blev tårtorna inte bra?! Hade jag lyckats att fixa såna fina tårtor hade jag varit så nöjd! Låter som att du hade en härlig födelsedag i regnrusket. Kram på dig!

2011-09-14 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0