Med betoning på går.....

Det var inte dom här bilderna jag skulle visa i dag  men som sagt

våren kommer våren går ....







Onsdag 18/4

Ja ser ni krattan som står mot den snötyngda busken .....den använde
jag i måndags ,då sken solen och gräsmattan var frame. Har aldrig varit
med om något liknande, visst brukar det snöa i april  men det här är ju
löjligt !



Lilla blå är i dag mer vit än blå.....

Nä nu får det ge sig !! hoppas att solen dyker upp och smälter bort det
vita, jag hade ju inte tänkt skotta snö i dag på min lediga dag. Men så blir
 det har inget val ....

Nä nu tar vi bilderna från min morgon promenad i måndags  



måndag 16/4





Inte var det snöfritt men näst intill jämfört med i dag ...Suck !!

Nä nu är det inte lönt att sitta här och  älta längre ....ut och 
skotta  det är ju så roligt .....ELLER INTE !!!

 VÅREN KOMMER /Kram  Susanne 


Kommentarer
Postat av: Anne-Marie / Grandmother

Nu var det ett tag sedan jag var in på din blogg, men dina bilder är fortfarande lika betagande vackra!

2012-04-21 @ 08:35:14
URL: http://blogg.vk.se/Grandmother

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0