Våren kommer och våren går....

Våren kommer och våren går ,ja så är det ju i april men
visst är det jobbigt då snön vräker ner och hjärnan redan
ställt in sig på vår. I fredags hade vi i Umeå området en
underbar vårdag ,jag slutade tidigt ,en sväng på stan som av
slutades med middag i uterummet .Grillat förstås !!!

Men säg den lycka som består ....lördagen bestog av blöt snö
och blåst, tur att man kunde se fram emot middag hos vänner
som fyllt år och bjöd på en god buffe med trevliga människor.

Söndag lite mulet på förmiddan ......men sen stor SOL och skönt
sonen fällde träd och jag och Sanne bar ris och  eldade.Jag
tycker det ät jätte roligt att bära ris och elda (kan det bo en liten pyroman i mej ?)
Varmt och svettigt av både sol ,eld och ansträngning .
Nu tänker kanske någon observant hjälpte inte mannen till ?
Han har haft ont i ryggen och börjar bli bättre så han stog över .



 Fotat med Iphonen


 
Fotat med  Iphonen



Fotat med Iphonen


Lyckades fota några av dom svanar som ofta  flyger över oss ....

Tog med mig kameran i  morse när jag och Tias var ute och gick
men dom bilderna spar jag till morgondagens inlägg... 

Få se om våren och sommaren ger mig mer lust att fotografera =blogga :)

Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hoppas lusten att blogga har kommit tillbaka. Har saknat dina bilder och inlägg. Kram

2012-04-17 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0