En Sommarduk ......

Semestern bjöd på en tripp till IKEA och där handlades
det en del som vanligt,sist vi va på IKEA (I våras) så hittade jag
ett tyg men tyvärr så var det slut ....
 
 
Men nu fanns tyget som jag tänkte ha som sommarduk....tyget heter
SOLRUN.
 
Nu tyckte jag att det var lite tråkigt att bara fota duken så där rätt upp och
ner ,så jag dukade upp lite och fotade ....kl 21 en måndagskväll !! Tur att
inga grannar kunde se mej för då hade dom väl trott att jag var mer tokig än
vanligt *ler*
 
Måste säga att jag frös när jag höll på och duken blev fuktig trots att det inte
tog mer än 10 min att styla och fota, känndes som en höstkväll .
 
 
 
Ha det bäst /Kram Susanne
 

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Blev ju jättefint! Hoppas ni får sitta och njuta av lite värme där snart också.Någongång

2012-07-24 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0