Instagram bilder....

För er som inte har instagram så lägger jag ut några
bilder här, är väl en orsak till att mitt bloggande uteblivit .
Fotar med Iphonen och kan direkt publisera bildern man
kan säga att instagram är en bilderdagbok .
Bilderna blir lite väl stora men alternativet är lite för litet
så vi kör stort :)
 
Hittade en pensè som blommade för fullt 24 november!!! persiljan är även den grön och fin
och god men vi har ju inte haft någon snö och knappt någon frost .
 
Taget en solig morgon på Tias och min promenad ....
En mulen eftermiddag innan skymning.....
 
 
Doftljus pepparkaka ( LAGERHOUSE) lite försmak av julen som jag nu längtar till
 
 .
Vi syns och hörs /Kram Susanne
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0