Nytt år nya möjligheter......

Nytt år nya möjligheter ....året som gick va helt okej men
det kan alltid bli bättre . 2012 var det Melvin och silversmidet
som var mitt fokus och naturligtvis min egen hälsa.
Fokuset på hälsan har jag tappat över jul och nyår men kolhydraterna
får mig inte att må bra, så nu skall jag hitta tillbaka till min LCHF kost.
 
Här kommer lite Instagrambilder :
 
 
Tulpaner = ljusare tider
 
 
Solen i horisonten
 
 
Fullmånen mellan jul och nyår ,tidig morgon på väg till jobbet...
 
Kan nu börja använda isen vilket är jättehärligt ....
 
 
Årets första skotertur är avklarad  en härlig tur som avslutades med korvgrillning
med vänner ....
 
Vi träffade sonen och hans kompisar som var ute och pimplade ,tycker att den
här bilden är färglad  och härlig 3 sikar kom också med,  tror  dom fick ett tiotal.
 
 
Ha det gott /Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0